Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.12.14

#Yvesrocherxmas / whats in it 2

Image and video hosting by TinyPic
9. her, 59 kr. | 10. her, 139 kr.
Image and video hosting by TinyPic
11. her, 149 kr. | 12. her, 15 kr.
Image and video hosting by TinyPic
13. her, 35 kr.| 14. her, 119 kr.
Image and video hosting by TinyPic
15. her, 19,95 kr. | 16. her, 129 kr.

Endnu otte lækre produkter fra YvesRocher. Det begynder stærkt at gå mod enden - det er vildt som 24 dage kan føles så korte, når man tæller ned med gaver og jule-ræs. Min pakkekalender som jeg har modtaget fra Yves Rocher bliver jeg absolut slet ikke mindre tilfreds med. Nr. 10 er feks. en shimmering water, som feks. kan bruges til at frem hæve med. Feks. på kinderne, kravebenene osv. Derudover glæder jeg mig helt vildt til at teste nr. 16. Nogle vitamin agtige piller, som man skal tage over 30 dage, også vil det hjælpe på hår og negle. Og alt hvad der hjælper på at holde mig hår lækkert og sundt - det vil jeg med glæde forsøge mig med! Besøg Yvesrocher på deres hjemmeside www.yves-rocher.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...