Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.12.14

Christmas wishes 2014

Image and video hosting by TinyPic
Det er egentlig ret sjovt at tænke på, hvordan ens opfattelse af jul og ens ønsker, skifter så meget. Man starter som regel ud med at ha' haft krydset samtlige sider af i Fætter BR kateloget, samt ToyRus. De hårde pakker er bare det allerbedste i de år. Dernæst kommer man til de bløde; det smarte tøj som alle de andre også har, og de lidt dyrere mærker, som man ikke selv har råd til at købe på daværende tidspunkter. De bløde pakker kan godt holde nogle år den tid - også kommer de hårde ellers igen, som regel. Sådan er det ihvertfald for mig. Jeg har de sidste to år ønsket mig lidt samlerier af den hårde og sikre slags. Ens ønsker bliver mere sikre - som i, at der måske er få, men virkelig ønskede ting at finde derpå. Det her er mine ønsker - måske ikke så meget til jul som sådan, men bare generelle ønsker, der på magisk vis gerne måtte blive ejer af mig. 

Er i typen der har mange små, eller dyre få? 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...