Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.12.14

Små disney pakker

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er ikke ud af en vanvittig stor familie, hvilket også bare er en ekstra stor grund til at jeg elsker alt der kan fortolkes som "familie". N har en kæmpe stor familie i forhold til mig, fyldt med søskende, onkler, mostre, fætre, nevøer og niecer; og jeg er godt og grundig misundelig på ham, og glæder mig til at det tidspunkt kommer, hvor min familie vokser, på den ene og den anden side. Det er ikke blot på Ns side hvor der er fyldt med lækre børn og kærlighed. Min søsters kæreste har nemlig en dreng på 8 år, som jeg er fuldstændig pjattet med at forkæle. Og julen er jo absolut slet ikke en undtagelse. Jeg har nemlig modtaget en kæmpe papkasse fyldt med fine kalendergaver til ham. De er fra www.kalendergaver.dk, og er modtaget som én hel pakkekalender, til en dreng imellem 9-12 år. Direkte link her.
Image and video hosting by TinyPic
Der er virkelig mange forskellige sjove ting i den pakke. Lige fra blyanter, hvilket man jo nærmest ikke kan få for mange af, når man er i alderen 9-12 år. De forsvinder jo, fuldstændig som pigers hårnåle! Derudover er der virkelig meget fedt legetøj. Noget af det "lidt ældre" som jeg har kunne genkende fra min egen barndom. Men til gengæld også rigtig meget nyt, hvor jeg tit nåede at tænke "hvad fanden er det?". Men jeg er helt sikker på, at det hele kommer til at skabe glade! 

I kan finde de forskellige pakkekalendere til drenge, lige her
også er det ellers bare at gå ind og vælge alder, og om det skal være en lille pakke, eller måske en luksus udgave. 

Indlægget er lavet i samarbejde med kalendergaver.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...