Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.11.12

USB shoppen | Det er fantasien der sætter grænsen

Det er kun fantastisen der sætter grænsen; og det lever usb shoppen vidst nok lige op til. Jeg er van til kun at ha' de helt almindelige kedelige usb stik, måske var de rigtig fine, hvis de lige havde en lille snor i enden, sådan at man kunne sætte dem fast i nøgleringen. Så jeg var helt overvældet, da jeg kom forbi usbshoppen.dk. Der er så fine, lækre og fuldstændig anderledes usb stiks, i alle former og farver! Den orange mand som på billederne, kan man bla. finde lige her, til prisen af 99 kr, og det samme for burgeren. De to jeg har, er begge med 2 gb plads, og er allerede flittigt blevet brugt herhjemme. Min lillebror valgte den først modtagene som var burgeren, og derfor har jeg selvfølgelig også givet ham den, og derefter modtog jeg den orange mand, som nok også havner i min lillebrors hænder. Han morede sig også vældigt over, at man kunne sætte burgeren fast på kroppen, og ha' den som et hoved, igen er det jo sådan set kun, fantastisen der sætter grænsen.

2 kommentarer :

  1. HAha ej hvor sjovt.. De har også lige skrevet til mig om at jeg skal teste et af deres produkter.. Får tilsend et usb stik der ligner en is :]

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...