Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.12

#4 Siden sidst..

...to varme striktrøjer, og en enkelt hætte trøje, har listet sig ind i skabet. Der er absolut intet bedre end at gemme sig væk i en stor trøje, når vejret lister sig frem til den kolde side..

...jeg har fået det aller fineste lille mumi jule-edition krus. Det allerførste i en måske voksende samling, nu venter på kun på at blive taget flittigt i brug..

..jeg har lagt syg, og midt i strikkede uld strømper, to gange varme dyner, kakao og massevis af film, kom Nicolaj ind af døren, med overstående pakke.. Han er sød.

..allerede i slutningen af September havde jeg købt alle mine julegaver ind. De så fint gemt væk på mit værelse, og manglede blot at få lidt af det enormt fine disney papir rundt om sig, og forskelligt farvet bånd.

2 kommentarer :

  1. Hvor fint. Sikke en skøn pakke at du har fået. Og hvor er det smart at købe julegaverne ind før julen. :)

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Det er også super lækkert at være helt klar, når mange andre snakker om at de knap er begyndt. :) hæhæ.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...