Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.12

Endnu lidt god service | Osuma.dk

Så fik jeg igen muligheden for at prøve deres service, hos Osuma.dk. Jeg bestilte mine varer sent torsdag aften, og kunne allerede der trykke ind, at jeg gerne ville modtage dem imellem kl. 12 og 19 fredag. Lige inden jeg skulle ud af døren fredag, holdte der en "Osuma online supermarked" bil ude foran døren, så det var helt perfekt timet. Og om man så enten har vanskelige problemer, og måske faktisk har hårdt brug for hjælpen til indkøb, eller måske bare mangler tiden iblandt fuldtids job, og pasning af børn, eller man måske bare er vanvittig doven, og ville nyde at få leveret ens indkøbte varer direkte til døren, og faktisk endda helt ind på køkkenbordet, så er Osuma.dk, den hélt rigtige løsning. Og som jeg skrev i sidste indlæg, omkring Osuma, så har de sådan en ordning at hvis man bestiller noget, som der så viser sig at være udsolgt, så finder de en erstatnings varer så man stadig får det man har bestilt, bare i et andet mærke, men stadig til samme pris. Jeg bestilte feks. en bøtte hindbær syltetøj fra mærket xtra, som kostede noget der lignede en 10'er. Da medarbejderen fra Osuma så kom med varene, sagde han at det mærke syltetøj var udsolgt, så jeg havde fået en erstatnings vare. Stadig hindbær syltetøj, forskellen er bare at det er fra mærket Coop, og at jeg stadig ga' omkring de 10 kr, istedet for de 20kr, som jeg har set det har kostet. Dét er god service.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...