Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.11.12

"Ude og hjemme" | Mobbet ud af skolen

Det er med stolthed, og ikke længere med blandede følelser, at jeg nu kan skrive at jeg i denne uge, er med i "Ude og hjemme". Journalisten Carsten, fra bladet, skrev til mig i sidste uge, og spurgte om jeg var interesseret i at medvirke i en artikel om mobning, da de var ved at sætte fokus på emnet, pga. alt det med Amanda Todd. Det var stort; det var jo lige pludselig et stort blad. Det er jo lands dækkende, og ikke blot uddelt til de nærmeste byer hvor jeg bor. Hvilket også var grunden til, at det krævede en ekstra tanke. Jeg er langt fra fotogen, og er egentlig heller ikke meget for at snakke om mobning, og det man har været udsat for - man er jo ikke stolt af det, og kan til tider godt føle sig lidt nedladent, og et par niveauer under folk, når de ved det, men mobning er ét stort tabu emne, hvilket er forkert, og burde laves om. Jeg er jo også langt fra den eneste fra min daværende klasse der blev udsat for mobning; Jeg er bare den eneste, der har turdet at ta' koncekvensen ved at sige fra.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...