Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.12

Just a little bit about a big black book

Et tilbage blik til en masse ting, som var langt gemt væk, lå en skitse blok. Nicolaj købte den til mig for lang tid siden, og hvergang jeg har set den lige siden, kommer jeg til at tænke på Sigurds bjørnetime, hvor han hev en stor bog frem, og tegnede i den, med sprit tush. Jeg får hele tiden lyst til at overtegne hele bogen, hvor det nærmest er ét stort eventyr at kigge i den - en tegneserie, eller måske noget helt andet? Min lyst til at tegne har været gemt helt væk. Men i weekenden kom den listende tilbage. Jeg har de sidste par dage, sat i min seng og lavet en masse, og i baggrunden har viaplay været sat til, og Linse og Gustav på udebane, har kørt på fjernsynet. Da det der lige pludselig ikke var flere afsnit at se, og alt der skulle gøres, var gjort, måtte jeg jo finde på noget af lavet. Jeg fandt skitse bogen frem, og de Sigurds barrets agtige tegninger, endte ud i kedelige streger, som forstillede absolut intet. Indtil at det gik op for mig, at et viskelæder er det sidste jeg åbenbart ejer, og derefter endte tegningen ud som på overstående.. Man ved jo åbenbart aldrig hvordan ting ender.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...