Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.11.12

It's okay, not to be okay

En stille og rolig lørdag aften helt alene, endte ud med danske film, og overstående billede som resultat. Jeg elsker at male, og ville lige prøve at lave noget lidt andet, end hvad jeg de sidste mange gange har lavet. Jeg kan egentlig bedst li' at lave ret præcise perfekte malerier, hvor man skal følge det optegnede streger, og farverne skal være helt præcise, hvor man med en Poul Pava stil, bare kan kaste sig ud i det, og sker der en fejl, så er det sku ligemeget, hvor man kan ikke se om det er bevist, eller hvad planen har været. Og den her slags behøver jo langt fra at være perfekte og fejlfrie, det er jo okay, ikke at være okay.

10 kommentarer :

  1. Har du en hjemmeside med dine billeder? Også med de tidligerer du har lavet?? feks marilyn monroe :) så du havde lavet sådan et også :) og laver du flere

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke nogen hjemmeside, har nogle enkelte på facebook, og ellers bare her på bloggen.
      Marilyn Monroe billedet har jeg også solgt - Men ellers kommer de op herinde, løbende. :)

      Slet
  2. Wow, flot! Hvilke maling bruger du? Og hvor køber du dine ting? Kan se du har lavet et indlæg om et seriøst virkelig fedt stafeli du har fået.. hvor er det fra? og kan det foldes sammen??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er meget forskelligt, er dog størst fan af malingen af Søstrene Grene faktisk! Og ellers er det meget forskelligt. Synes også at deres pensler er bedst, men lærrederne køber jeg i Bilka og Harald nyborg. :)
      Staffeliet har jeg fået af min kæreste, fordi at jeg simpelten ar så forelsket i det, da jeg så at hans ven havde det. Det er vidst også købt i Harald Nyborg, og kan foldes sammen, sådan at det fylder - ihvertfald næsten - ingen ting! Også er det super lækkert, når det er foldet ud. :)

      Slet
  3. Super flotte billeder! :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...