Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.12

Look what I've got | a pink iphone

Jeg elsker Iphone covers; og da jeg fik muligheden for at vælge to fra www.phonewear.dk, var det også svært at vælge. Jeg tror at rigtig mange af jer, måske har set at man kan få skiftet glasset på sin iphone, sådan at man kan ha' en hvilken som helst farve iphone, istedet for de normale sorte og hvide. Jeg har tit overvejet at få lavet min iphone i en anden farve, men synes bare at det er rigtig mange penge at smide i oveni alle de penge man ellers bruger på en iphone, og det fik jeg lige en løsning på, inde på deres side. For inde på phonewear fandt jeg et cover, som ligner fuldstændig en iphone uden cover på - i lyserød. Det hele står fuldstændig identisk som på en Iphone, og dét gør det jo bare endnu sjovere. Coveret kan I finde lige her, og lige nu til en lav pris af 59 kr, hvilket lige er en lille forskel, i forhold til hvis man skulle ha' ændret selve glasset. Derudover modtog jeg også et "regnbue cover" med silikone kant, sådan at skærmen er godt beskyttet. Cover kan findes her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...