Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.11.12

a harmony cover

Har netop modtaget det overstående, ret simple men stadig flotte cover, fra coverbutikken.dk. Jeg er ved at ha' en ordenlig samling af Iphone covers, og jeg tror aldrig at det stopper. Det burde jo nærmest være sådan, at man skifter cover på sin iphone, lige så tit som man selv skifter tøj - Jaaa! Og allerede nu har jeg bestilt to helt unikke covers, som jeg selv har lavet, hvor jeg specielt glæder mig enormt meget til at vise jer det ene af dem. Det overstående hvide cover kan man faktisk også finde inde på coverbutikken, i både farven rosa og sort, og de går under navnet "harmony", og kan findes her, og lige pt. er prisen endda kun 63,20kr, hvilket jo egentlig ikke er ret galt for et ret fint cover! Egentlig synes jeg faktisk ikke at priserne er særlig høje på deres covers, iforhold til rigtig mange andre webshops.

Derudover kan I bruge rabatkoden daniella233, og få 10% rabat på coverbutikken.dk

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...