Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.11.12

Negativ liste

Det er egentlig ret skidt at være negativ. Jeg hader når folk ikke gør andet, end at tænke i de negative baner, for det smitter, og det er sku' så irriterende, at ens humør bare bliver smadret, fordi at andre er i det forkerte humør. Men nu kommer den altså - Negativ listen - Så kan man ikke andet end at tillade sig, at være glad og positiv efterfølgende. Det kan man ihvertfald håbe.
  • Formspring. Formspring er l.o.r.t. Og folk bruger det kun til at kunne svine andre til anonymt. Grow some balls, og ta' en slåskamp ude på græsplænen, istedet for at spille høj bag skærmen. 
  • Når man for en gangs skyld har den vildeste lyst til rugbrød, finder pålægget frem, og finder ud af, at brødet så er for gammelt.. Øv
  • Man har siddet i vildt langt tid, gjort billeder klar, og skrevet et (synes man selv) vildt godt blog indlæg, og i det øjeblik man vil udgive det, så forsvinder det og bliver slettet. YOU. JUST. DIDN'T!!!!
  • Når man ringer til et firma feks. og har brug for hjælp, og der så kommer valgmulighederne "Tryg 1 for... tryk 2 for..." Forhelvede, gi' mig nu bare et levende væsen at snakke med!
  • Folk der ligger billeder af edderkopper ud på facebook. Bare fordi at der er en edderkop på dit værelse, behøver du ikke dele det med os - i billeder! Ad.
  • Folk der starter rygter om en.. Og man bare selv står med følelsen, nå da, det vidste jeg ikke...
  • Når ens hår lige et blevet vasket, men alligevel ligner håret dét der sidder på hende der, der aldrig vasker det's hoved..
  • Oreganoen.. Vi kender alle sammen til det. Øjeblikkene efter at man har spist en pizza, og ens tænder nu er pyntet, med lidt grønt snask. Få det væk..
  • Utaknemlige mennesker. Fat nu bare, hvor godt du har det.
  • Folk der kommentere negativt, anonymt.. Oh, du hader mig.. That's okay, jeg hader dit anonyme ansigt mindst lige så meget.
  • Folk der brokker sig over unge mødre, og generelt forældre. "De går glip af deres ungdom", du har valgt at fyre din ungdom af iblandt de forkerte mennesker, med næsen lidt for langt nede i noget som endda kan gå hen og gøre sådan, at din ungdom ikke bliver særlig lang. Også er det dig der vil være fordomsfuld?
  • Når GLS er her med en pakke, imens man enten ikke er hjemme, eller imens man sover. Hallo, lad vær' med at tage min pakke med igen, jeg gider ikke vente endnu en dag.
  • Når man giver folk en gave, eller en anden venlig gæstus, og personen slet ikke virker glad, eller tilfreds. Ja, fuck dig. Gi' mig det tilbage, NU!
  • At nå til den sidste disk, i en laaang serie. Det er lige meget hvor mange sæsoner der er, er det altid for lidt!
  • At gå og rydde op, imens en eller andre, bare sidder og kigger på. Ja, det er flot. Skrid, eller hjælp!
  • Folk der siger at de savner en, men aldrig gør noget ved det. 
  • Når folk ikke kan give konstruktiv kritik, uden at bruge ordene "Luder", "klam" eller "Kælling"
  • Naturen imellem efterår og vinter. Visne, tynde, nøgne, ikke engang særlig brune, eller flotte grene, som har overtaget landet. Det hjælper bare ikke særligt godt på den i forvejen negativitet, fordi at der er så skide koldt. 

2 kommentarer :

  1. Elsker dit hår på billedet! Det er vildt flot. Hvad har du gjort for at få det til at vokse så hurtigt? Det er da ikke ret lang tid siden at du havde helt kort hår :) (haha ja, er en fast læser:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Jeg har ikke gjort noget - tværtimod.
      Det vildeste jeg har gjort, er at jeg i en periode KUN glattede mit pandehår. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...