Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.12

So sick of sickness

Det er som om at efterår og kuldens fremkaldelse, bare har en eller anden form for kombination med dét at være sløj og uoplagt. Hele søndag havde jeg gået og haft den der søndags fornemmelse. Dagen kommer aldrig rigtig igang, for hallo, det er jo søndag. Man er bare træt, alle omkring en har det skidt fra gårsdagens bytur, folk poster konstant billeder med diverse pizzaer, kæmpe store slik skåle, og dertilhørende cola, med teksten "tømmermænds hygge", imens søndag bare forbliver "søndag...." Da klokken efterhånden blev sengetid, og mit hoved langt om længe ramte puden, kunne jeg slet ikke falde i søvn, og synes godt nok at jeg begyndte at få det mere og mere underligt. Ganske rigtigt, da jeg vågnede i morges, var det med følelsen om at det var mig der havde været på søndags bytur, og at det nu var min tur til at poste tømmermænds-hygge-billeder på facebook. Fy ha. Længe leve Full version profil på viaplay, så man bare kan se film, og se film, og se film. Selvfølgelig imens man ligger trygt under sin varme dyne, iført de yndigste hello kitty strømper, og lidt varm kakao ved sin side.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...