Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.11.12

|By K.

Jeg har aldrig hørt om neglelakkerne i mærket "by K" hvilket egentlig er ret ærgeligt, for da jeg fik muligheden at teste dem, af cocopanda.dk, viste det sig at de faktisk er af virkelig god kvalitet, og farve valget er uimodståeligt lækkert. Udvalget af By K lakkerne, kan I se på Cocopanda, lige her. Det er ikke alle af mine modtagende farver der er at finde inde på cocopanda, men man kan finde Dark cherry og Dusty lily, til en lille sum af 33 kr.

4 kommentarer :

  1. Tropical green ser mere blå ud ? Er den det ? eller er den green, som navnet giver udtryk for :b?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også at den ser mere blå ud, in real life. Har dog ikke prøvet den på. :)

      Slet
  2. Wow! De er vildt pæne alle sammen! :)

    Det vil betyde rigtig meget hvis du gad, at smutte forbi min blog og aflægge en kommentar http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, jeg synes også bare at de er rigtig fine. :)

      Jeg har skam allerede smidt et par kommentarer, på din fine blog. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...