Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.12

En artikel i "Ude og hjemme" | Mobbet ud af skolen

Carsten Holst er journalist på Ude og hjemme. Han skrev til mig, at han havde set mig i fjernsynet, hvor jeg var med i et indslag, som handlede om mig og mobning, og fortalte efterfølgende at bladet var igang med at sætte fokus på mobning, efter tragedien i Canada, med Amanda Todd. Han spurgte om jeg var interesseret i at fortælle min historie - og det havde jeg. Som tidligere skrevet, var det efter min mening, noget at et "tilbud" at få. Jeg tænkte lige hurtigt over det, og snakkede med min mor om det, og skrev efterfølgende ja til ham, og dagen efter kl 12, stod Carsten, sammen med fotografen Jørgen, ude foran døren og bankede på. Carsten var enormt behagelig at snakke med, han var nem, og forstod en ret godt synes jeg, og hvis jeg lige manglede ord for det, kunne han færdiggøre, uden at det blev overdrevet, som man jo efterhånden kender jo, hvilket der efter min mening, også er kommet en god artikel ud af. Jørgen var også en super god og behagelig fotograf. Jeg er ikke så vild med at få taget billeder, og slet ikke sådan nogle, hvor man ikke lige har mulighed for at acceptere dem først. Men han var rigtig flink til at vise hvordan jeg skulle sidde og fortælle. 

Bladet er nr. 44. 31 Oktober - og er i butikkerne, indtil på onsdag.

9 kommentarer :

  1. Fed header du har fået :D haha

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Taaaak Henriette mus :-D Det er dog kun midlertidigt.. Det var min plan ihvertfald. :-P

      Slet
  3. Kommer det ikke på deres hjemmeside?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg faktisk ikke. De opdatere tit med nyheder fra deres blad, men jeg ved ikke om det kommer derind. :)

      Slet
  4. Du er sådan et skønt menneske. Jeg har fuldt dig blog i rigtig lang tid, og bliver trofast ved.
    Min respekt vokser til dig hele tiden, hvor er du stærk. Jeg håber du opnår succes med din blog, for det kan den sagtens opnå :) Stort kram, fra en anonym læser, der indtil videre slet ikke har kommenteret.

    - Mathias

    SvarSlet
  5. cool blog du har bliv ved med din blog
    tjekker du ikke min ud og ligger en sød hilsen tilbage
    kram malou http://www.prettymalle.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...