Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.11.12

DIY | a little candlestick

Da jeg forleden dag passerede søstrene Grene, måtte jeg lige vende om, for at gå en enkelt runde derinde. Jeg elsker den butik, og dens finurlige sager, som man i sidste ende egentlig ikke rigtig kommer til at bruge, men der er bare noget over den. De havde et lille hjørne, hvor der var beige, rosa og lillae bolig ting, og deriblandt stod der et lille udvalg af så kaldte vaser. Jeg kiggede på dem, og tænkte straks andre steder hen, hen hvad meningen var med dem. Jeg satte dem lige så stille på plads igen, og forlod butikken med alt muligt andet, end de vaser jeg egentlig gerne ville have, og måtte derfor komme ihærdigt tilbage til Grene butikken, og købe et par vaser samt hvide lys. Lysene var lidt for store, - eller også vaserne for små - så jeg har skåret lidt af dem ganske forsigtigt, langs siderne i bunden, så de passer, og efterfølgende har jeg taget det tilbageværende lys, og ladet det dryppe med stearin ned over vaser og lys. Det synes jeg, ser fint ud.

6 kommentarer :

  1. Hvor sjovt dem har jeg også haft kig på. de er så fine!!! Og god ide at bruge dem som lysestager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig! Jeg synes også bare at de er så fine. :)

      Slet
  2. Hvor ser det sejt ud!

    -Emma

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Emma! Jeg blev også ret godt tilfreds med resultatet! :)

      Slet
  3. Ser super fedt ud! :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...