Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.4.11

#78 facts about me!


Lets go....

  1. Jeg er 17 år.
  2. Jeg skal til Sarah koncert idag iihihih.
  3. Jeg har ingen huller i ørene.
  4. Jeg ELSKER "braceface".
  5. Jeg kan ikke li' ris.
  6. Jeg har forbi for edderkopper.
  7. Jeg har aldrig været uden for Danmark.
  8. Jeg har arbejdet i en bager i et år.
  9. Jeg elsker at tage billeder.
  10. Men hader at blive taget billeder af.
  11. Jeg elsker musik.
  12. Jeg er forelsket.
  13. Jeg er syg til "rundt bold".
  14. Jeg har kun læst to bøger helt færdigt.
  15. Det var Ole Henriksens "et ærligt liv" Den sidste kan jeg ikke huske navnet på. hæhææ.
  16. Jeg elsker danske film.
  17. Jeg har vildt dårlig tålmodighed, når det angår andre mennesker.
  18. Jeg ved ikke hvad jeg vil være.
  19. Jeg har aldrig været i Lalandia.
  20. Jeg elsker at cykle.
  21. Jeg bor på landet.
  22. Jeg har rigtig mange sko, men går kun med 3 af dem.
  23. Jeg elsker cola.
  24. Jeg er typen der kan miste sin mobil, uden at lægge mærke til det.
  25. Jeg elsker at læse personlige blogs.
  26. Jeg er født på Aalborg sygehus Nord.
  27. Jeg har 2 søskende.
  28. Jeg har aldrig smagt "ben&jerry" is.
  29. Jeg elsker tordenvejr.
  30. Jeg elsker trænings bukser.
  31. Jeg har gået på Sulsted skole.
  32. Jeg har stadig den bamse jeg fik, da jeg blev født.
  33. Når vi spiller fodbold, flygter jeg altid fra bolden.
  34. Jeg elsker at cykle.
  35. Jeg er allergisk overfor myg.
  36. Jeg elsker cola.
  37. Jeg hader at gå med halskæder.
  38. Jeg har været i praktik i en børnehave.
  39. Jeg stinker til engelsk.
  40. Jeg er afhængig af tyggegummi.
  41. Jeg synes at Sarah Skaalum er Danmarks sejeste teenager.
  42. Jeg har "101 dalmatiner" som pudebetræk.
  43. Jeg elsker at sove! Jeg kunne sove en hel dag væk (+++ lidt til) hvis der intet var til at vække mig.
  44. Jeg ser sjældent fjernsyn.
  45. Jeg elsker farver. Farver gør mig glaaaad.
  46. Jeg kigger mig ud af vinduet, som det aller første om morgen.
  47. Jeg elsker æbler. Æbler, æbler, æbler!
  48. Kan bruge flere timer på at kigge billeder, på weheartit.com.
  49. Youtube er min tredje ynglings hjemmeside.
  50. Jeg elsker finger ringe.
  51. Foråret 2008, har indtil videre været den bedste tid i mit liv.
  52. Jeg elsker at tegne.
  53. Klokken er lige nu 03:42, og jeg kan ikke sove.
  54. Jeg er 98% sikker på at jeg vil klippes kort håret, igen.
  55. Jeg er en stolt Aalborg-genser.
  56. H&M er min ynglings tøj butik.
  57. Jeg elsker kartoffel salat.
  58. Jeg har blå øjne.
  59. Jeg elsker kage.
  60. Jordbær er det bedsteeeee!
  61. Jeg ser ikke paradise hotel, eller Amalies verden.
  62. Jeg synes at Anders Lund Madsen er irriterende.
  63. Jeg elsker at passe børn - Så er der en grund til at finde den barnlige sjæl frem.
  64. Jeg har været kæmpe fan af Jon fra "popstars" .. Altså virkelig, kæmpe fan,
  65. Jeg elsker "slotsbageriet" i Aalborg.
  66. Jeg har arbejdet i bog&idé.
  67. Jeg er fan af Niarn.
  68. Jeg hader at køre i tog.
  69. Jeg elsker tørklæder.
  70. Jeg har rigtigt krøller.
  71. Og lyst blond hår.
  72. Bland-selv slik er mit yndlings slik
  73. Jeg har aldrig set "sex and the city"
  74. Jeg startede på Vittrup Efterskole i August 2010.
  75. Jeg vil røv gerne lære at spille guitar.
  76. Jeg er født 10 Januar 1994.
  77. Jeg magter ikke at skrive flere nu.
  78. Jeg skal sove nu!

1 kommentar :

  1. du har at du elsker cola og elsker at cykle 2 gange hver.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...