Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.4.11

x-factor Sarah i Aalborg

Igår var jeg sammen med Andreas og min lillebror, inde og se Sarah synge, inde i Aalborg.
Allerede da vi kom, var der proppet op med mennesker, og det var på gammeltorv ved rådhuset - Og der går det sådan ned af bakke, eller hvad man kalder det, plus at meget høje forældre, skulle have deres store folkeskolebørn som havde skilte i hånden, til at sidde på deres skuldre - Så vi kunne bare intet se! Lovely...
Efter noget tid begyndte folk at flytte sig lidt, og der kom mere plads, så vi kom lidt længere frem, så man endelig kunne skimte lidt, hvis man stod på tæer - Jeg havde mit spejlrefleks kamera med, med den lange linse til, og eftersom det sætter fokus på det der er tættest på, ja, så satte den fokus på alle de hænder der, og bannere - fml. Så billederne jeg fik taget, er intet værd. Ævæv.
Tænkte "fuck it" Nu er vi så heldige at være nogen af de forreste i køen til at komme og få et billede sammen med Sarah, og en autograf - ... indtil at en mand i mikrofonen sagde;
"ja, nu skal jeg desværre være den der sure onde mand der stopper det hele, men Sarah har fået skrivekrampe, og skriver derfor ikke flere autografer.. Desværre."
Ja, sure onde mand! - Men wth, var derinde, hvilket var det vigtigste ;-) hæhæ.

Hvis I ikke havde regnet det ud - Det er ikke mig der har taget billederne. De er fra ANR's hjemmeside.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...