Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.4.11

Peace, love & understanding

Idag startede jeg med at kede mig. As in, virkelig kede mig. Jeg begyndte at downloade en masse Paradise hotel afsnit, trods det faktisk siger mig intet. Da jeg blev sulten gik jeg nedenunder, for at gå på rov i køkkenet, også endte jeg med at falde i staver foran fjernsynet, i stuen - Der var jo bryllup i kassen!
Efter alt for langt tids kedsomhed, kom min mor og sagde "hvis du skal med ind til Aalborg, så er det nu" Ja, tak for det da. 10 minutter til at vaske, fønsørre og flade mit hår, yeeeesh sir.
My crazy life, man.

På mandag skal jeg ind til en studievejleder, for at finde ud af hvad jeg gerne vil sådan, i den nærmeste fremtid - Og indtil jeg finder ud af hvornår jeg skal starte i skole, vil hun forsøge at hjælpe med at finde et arbejde til mig, lovely! HEHE. Når vi har været derinde, skal vi ind til byen, ogsååååå skal jeg muligviiiis ha' lavet huller i ørene, hæhæ, så for min skyld - Kom mandag, kom mandaaag!

Også har jeg iøvrigt en idé om at jeg bliver ret så skuffet, og kinda vred og ked af det imorgen
- Eller. Ihvertfald bare en stor fornemmelse for det. Men jaja, får tiden jo at vise.. NU vil jeg sove. Godnat! :-)

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...