Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.4.11

At morfars place


Brugte lidt af min dag, nede i min morfars have. Mig og min mor tog ned til ham, for at gøre rent - Det vil sige, at han ikke selv var hjemme, så det var lidt en overraskelse. Jeg hjalp i en 20 minutters tid, også fik jeg mere smag for at være udenfor. Hæhæ! Jeg rendte rundt i morfars gigant have, som var det i gode gamle dage. Flere år siden, når Carina og jeg gik på opdagelse helt nede i haven, hvor vi ellers aldrig var, eller når vi stod bag skuret og lavede mudder kager. Det var faktisk, kinda like that. - Bortset fra at hans have trænger til en kærlig hånd, og.. Nåh ja. Hende der mormor, som kom ud i hendes hvide træsko, med rød rynkeby saftevand, i blå glas - hun manglede også lidt...

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...