Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.4.11

Amalie.... Åh Amalie


Først beskytte Peter ved at stille op i landsdækkende tv, for at fortælle at han ikke har slået hende, for dernæst at melde ham til politiet, fordi han netop skulle ha' gjort det - Også ligefrem endnu engang komme på landsdækkende tv (et par gange for mange..) for at fortælle at han HAR gjort det.. Derudover burde hun ha' styr på hendes løgne (Ja, løge, efter min mening) "Jeg har ikke noget imod at fortælle om det, fordi jeg har ren mel i posen" Ja, hvis du havde ren mel i posen, så sad du nok ikke og "eh, hvad hedder det nu, ehhh" Det er "urespektløst" (Som goe' gamle Amalie siger det...) og ganske enkelt kun for at få opmærksomheden til hende og hendes endnu værre mor. "Vi har aldrig været gift" What a relationship, fyldt med løgne.. Oh, love it.

Go' Peter, lad det ikke nedlægge dig..




1 kommentar :

  1. Jeg synes, hun er til grin! Jeg har aldrig sådan synes om hende, fordi hun virker falsk.

    Hvis Peter virkelig har slået hende, vil jeg først se beviser.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...