Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.4.11

The sun shines through my sunglasses

Oh, what a lovely weather!!
Jeg har kun sovet minimalt i nat. Faktisk kun noget der minder om 1 time, da mit værelse bliver noget så varmt, så der virkelig slet ikke er til at være. Havde faktisk "planer" om liiiige at skulle sove lidt, lidt senere. Men da en på facebook skrev, at det her blev den sidste dag med rigtig godt vejr, i denne omgang, så skulle jeg satme ikke spilde nogen tid på at sove da! :-D Sprang op, og opfordrede min mor til at fise ud efter noget benzin, for så skulle jeg nok slå deres græs! Tihi. Det hyggede jeg mig med, i et stykke tid. Da jeg var færdig, spurgte min mor, om jeg ville med ned til min morfar og gøre rent - Mens han ikke var hjemme, hæhæhæ.. Selvfølgelig! (Eller, dvs. Jeg lavede egentlig ingenting......) Jeg havde mit kamera med, så tog mig lige tid til at fise rundt i hans lovely store have, sammen med 2 katte, og tog en masse billeder. Heheh.


I skrivende stund sidder jeg på terrasse, på en stol som er perfekt placeret i solen. (Derfor mit smukke billede, får solen lige i kryderen, og kan intet se på skærmen).. Min plan var egentlig at jeg ville sidde og redigere billeder, mens jeg får noget farve på min vinter blege krop - Men ja, bliver ikke lige nu, når jeg ikke kan se halvdelen af hvad jeg laver. :-D Men det kommer senere

 Anyway, nu vil jeg snakke videre med min mor, om hvornår jeg skal til frisøren, og en tur forbi en guldsmed, og få fikse nogle huller i ørene..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...