Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.4.11

Chris Medina - What are words?



"Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most"

Chris Medina har selv skrevet denne smukke sang. Den handler om hans kone, som var ude for en trafik ulykke, for nogle år siden. Langt over halvdelen af folk, går fra hinanden, hvis den ene kommer ud fra en ulykke - Chris gør det man burde, han bliver ved hende, støtter hende, og hjælpe hende.. For "Hvilke mand ville han være, hvis han forlod hende, når hun havde brug for ham mest" - Den er så smuk den sang. Hatten af for Chris Medina, han har et fantastisk hjerte.

2 kommentarer :

  1. Sikke en fantastisk sang! Jeg er stødt på hans navn omkring 2 gange før, hvor jeg ikke vidste hvem han var og jeg gad heller ikke at undersøge det. Så mange tak for at dele denne sang, budskabet i den er virkelig sødt!

    hotgirl321.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig! Jeg har også hørt hans navn et par gange før, mest af alt fordi man lige høre det der "..Medina" Men efter jeg har hørt den her sang, holder jeg helt klart øje med ham, for mere fra hans mund af, burde der ihvertfald komme!! :-))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...