Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.4.11

Short hairstyles

Jeg har virkelig det største hate på mit hår lige pt. Hver gang jeg går forbi et spejl, har jeg bare lyst til at finde den nærmeste saks, og bare lave ét eller andet anderledes - For jeg bliver da snart sindsyg.
Jeg overvejer bare at gå ind til frisøren og sige

"Ja, du gør bare hvad du vil - Men du må ikke fjerne mit pandehår"

Men alligevel.. Tænk hvis de bare klipper det på en måde, som jeg bare slet ikke vil ha'. Men goshh. Jeg vil SÅ gerne ha' det klippet sådan, helt kort i den ene side. Men... Jeg véd at jeg fortryder det. Men ååååååårh!!

Jeg tror det ender med at blive noget omkring dét her..

Overvejer også at få det farvet - Men hvilken farve? Dadadamm..

3 kommentarer :

  1. Den frisure er også lækker! Måske skulle du klippe lidt væk og måske mere næste gang? Husk, håret vokser altid ;)

    Men ellers kan jeg godt nikke til det, du skriver i dit indlæg.

    SvarSlet
  2. Frisuren på billedet er sindssygt at jeg også overvejer denne her frisure i mørkt farve, hehe :D

    Vi har virkelig det samme problem! :) Skal vi så ikke følges til frisør sammen, hehe.. :)

    SvarSlet
  3. Haha ja Louise, så kunne det være at vi kunne få os taget sammen, til at komme afsted! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...