Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.4.11

Summer time




Selvom kalenderen kun lige viser midten af forår, så er vejret allerede super lækkert!! Har brugt dagen idag på at grille, og hygge med familien - Lovely! Imorgen står den på have arbejde, all the day - Vi skal nemlig ha' klippet den sidste hæg ned, ind til naboen, plus alle grenene skal vi ha' over i deres have, så de kan køre det igennem sådan et maskine noget. :p Derudover tror jeg at jeg vil til at starte på mit store maleri, tihi, og måske få færdiggjort nogle af mine mange påbegyndte tegninger, sådan at jeg kan lægge nogle billeder herind. :-D hæhæ. Juuuuust chill! - Jeg håber I har haft en fantastisk dag, for det har jeg ihvertfald! Fortsæt god pååååååsk'!!! :-D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...