Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.4.11

My day in pictures

10.04.11

Lagde ud med at se "Lotte fra spetakelmagergade" Imens jeg spiste morgenmad..
Uuuuh, solen igennem vores helt overdrevet seje badeforhæng.. Yir.

Uf, sommertøj og krøller!!

Skulle støvsuge.... Som om jeg gad det.
....Blev hurtig til useriøs billedtagning.
..Og igen.
Havde lovet morfar at stryge hans skjorter.. Gik mindre godt. hihi.
Oh yesh.. Bankede Nicolai i xbox spil.. halløj.
SÅ kom tiden til komme ud i det gooooode vejr. yea!

Jordbær.<3<3<3 Det næst bedste ved sommer.


Og wupti, så har jeg ikke flere billeder. Haha.
- Da hele dagen endte lidt uventet, eller hvad man siger. Sad indenfor, da der lige pludselig var helt vildt meget udrykning ude. Første gang tænkte jeg ikke over det, anden gang de kom tænkte man "nå da" Tredje gang "hold da op, der må være sket et eller andet stort, siden de skal bruge så mange" Sjette gang, hvor der kom den 2. Brandbil, samt to politi motorcykler, gik mine tanker helt ud til det latterlige.. Så kom min mor og sagde at de holdte nede af vejen, ved min tidligere bedsteven. Vi gik ud i mod for at forhøre os lidt ved alle de mennesker der stod der, også kommer ambulancen - Hvor hans mor sad foran. Tænkte virkelig det værste, og gik helt i panik. Kom hen til deres hus, hvor han så stod.. Der var ikke sket ham noget - Men hans lillebror var landet under en traktor, i en gryft, da den væltede - Men over alt forvendning er der intet sket med ham! Puh..

2 kommentarer :

  1. Fuck nogle fede bukser! Hvor er de fra? Og din trøje?

    SvarSlet
  2. Trøjen er fra Ginatricot, og mine bukser er købt i Only i 2009. :-))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...