Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.4.11

Sooo Kissie style


Jeg magter ikke rigtigt at lave et helt langt indlæg om hende her, selvom jeg egentlig godt kunne.
- Hun hedder Aleksandra, og er en af Sveriges (?) største bloggere. Hun har fået utallige skønheds operationer, næse, hage, kæbe, lår, arme og så viiiiiiidere.. Andet ved jeg faktisk ikke om hende - haha!
Jeg kigger kun forbi hendes blog, sådan rimelig sjældent, for lige at grine lidt af hendes much fejl redigerede billeder.. hahah.

Hvorfor redigere hun hendes billeder så
overdrevet elendigt meget? Hvorfor bliver hun ved med at få lavet operationer? Hvorfor var hun ikke tilfreds med hendes (MEGET kønnere) udseene? Og ikke mindst hvorfor ser stort set alle Sveriges teenages
piger op til hende? Jeg forstår det ikke. :b

Besøg Kissies blog ved at trykke her.

8 kommentarer :

  1. Hvad er linket til hendes blog? :b

    SvarSlet
  2. Hov, det glemte jeg at skrive ind! :D haha, godt du sagde det. d:

    - Hendes blog hedder kissies.se :D

    SvarSlet
  3. Har læst et sted at hun redgierede hendes billeder dårligt med vilje for at få opmærksomhed. OMG siger jeg bare! ;)

    SvarSlet
  4. jeg forstår hende virkelig ikke også er hun blevet så tynd, at det er helt ulækkert.

    SvarSlet
  5. Hej - Ny læser :)
    Jeg følger dig nu - håber du vil følge min :)
    Ninkrifox.blogspot.com

    OG JA... Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor hun bliver ved med de operationer :o Det er bare for meget!

    SvarSlet
  6. Hun er vold smuk og sød? Bare fordiman vil ændre ting på sig selv og er tynd er det ikke forkert?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...