Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.4.11

Oh dear

Oh jesus. Faktisk er jeg et rimelig stort ordens menneske - Jeg vil helst ha' orden på alle mine ting, bla. derfror står alle mine dvd'er i alfabetisk rækkefølge, og mit tøj ligger i farve orden i skabet, mine tegninger ligger i "tegneserie", "portræt", "kendte" opdeling osv, i min tegnemappe, alt sådan nogle memories ting, ligger i forskellige kasser hvor der står feks. "konfirmation", "Sommerferie 09" på. - Og alligevel ser mit værelse sådan her ud....


Tror jeg vil bruge min dag på at rydde op, løbe en god lang tur eftersom jeg har fået nye løbesko, også ellers bare sætte mig ud i haven (hvis vejret bliver til det..) Så jeg kan få noget farve, på min ellers meget blege krop... Derudover, er det ved at være tiden til at finde ud af hvilken frisure jeg skal ha'... OG, jeg kan bare ikke bestemme mig!!! Jeg véd at jeg fortryder det, men alligevel vil jeg så gerne.. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...