Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.3.11

Kort hår.. Nu.

Jeg vil..
            .. Tror jeg.


Jeg kan ikke beslutte mig!!! Ååååh.. Mit hår irritere mig meget.. Da jeg blev klippet kort håret, blev det jo klippet sådan, lige over ørene, og nu er det vokset laaangt, så det ser fucker dumt ud, plus at det SLET ikke passer til resten af længden.. Altså.. Vrææææ.. - Jeg vil gerne ha' sådan noget flot, tykt, smukt smukt smukt langt hår - hvem vil ikke det. Men det er bare, like at mit hår slet ikke egner sig til det. SÅ nu, tror jeg satme at jeg tager mig sammen, og får klippet mit hår kort, igen.. Jo, det gør jeg.. Måske.. Tror jeg.. Eller.. Hm...

2 kommentarer :

  1. Har det præcis samme som du! Er vild med frisuren det i midten nederste. Virkelig flot frisure!
    Held og lykke :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...