Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.3.11

I'm proud, hihi.

Altså.. Jeg er lidt en freak. Okay, jeg indrømmede det... Nogengange når jeg keder mig, og høre en god sang, kan jeg godt finde på at lave en lyric video til den, og oploade den på min youtube profil. For godt og vel nogle måneder siden, lavede jeg tekster til Muri & Marios "Mio Amore". Mario skrev til mig på facebook, at det var de virkelig taknemlige for, at jeg gad gøre. Da de så udkom med en ny single, i slutningen af Februar, besluttede jeg mig for at lave en video til den også, så det gjorte jeg. heheh.

Da jeg så loggede på facebook, her for 10 minutter siden, havde jeg en notifikation, wuh. En notifiktion om at Murad Mahmoud havde tagget mig i et opslag. Tænkte "wtf" og gloede.. Også havde de takket mig for at lave en video med lyric, og oploadet den. :-D Ej okay....... Det er ikke noget at være stolt over. Men det er jeg altså.. Bare en lille smule. Hihi.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...