Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.3.11

Et sjovere liv



Når jeg går i bad så tager jeg gerne en masse sæbeskum i hovedet og stiller mig foran spejlet og råber af mine lungers fulde kraft med min mest nørdede stemme: "Jeg er den uskyelige snemand!" Det er ret sjovt. (og jeg ved godt, det hedder den afskyelige snemand... Men det ville jo ikke være en skid sjovt .. Nøh!)

Jeg har opdaget en metode, der gør det nemmere at håndtere små ting, der går galt i hverdagen.
For ikke lang tid siden proppede jeg en vaskemaskine med alt mit sorte tøj. Ligeså snart maskinen var sat igang, opdagede jeg en enkelt sort strømpe på mit værelse, som jeg ikke havde fået med. Jeg ærgede mig simpelthen så pisse meget over den éne strømpe, at jeg udbrød: "Åh Jeg ulykkelige menneske" med min mest sørgelige stemme. Dette fik mig omgående til at indse, at det der var sket, måske ikke var helt så slemt endda. Jeg har faktisk konsekvent gjort det lige siden, med stor succes. Hvis jeg smadrer et glas, låser mig ude eller slår min tå, udbryder jeg straks i vild klage: "Åh jeg stakkels, arme, fortabte sjæl, hvorfor skal livet være så ondt, hvad skal der dog blive af mig". Og straks får jeg et kæmpe grineflip og er helt fokuseret på, hvor skønt mit liv egentlig er.


Der udover, vil jeg lige sige Tillykke til Nichlas med de 18 år! Chancen for at han læser det, er minimal - Men nu har jeg skrevet dét! Så er jeg lidt sød.. heheh.

3 kommentarer :

  1. Sjovt. Jeg har også en ven, som hedder Nichlas, der lige er blevet 18 :b

    SvarSlet
  2. Inspirerende og sjovt indlæg!
    Det er virkelig en god blog du har!

    hotgirl321.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...