Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.3.11

My favorite blogs

- Camilla er min kusine (æhæh) og jeg elsker virkelig at følge med i hendes blog, bla. Fordi at jeg kan følge eeeekstra meget med i det liv hun lever, i en hverdag et stykke væk fra mig. Hun er 16 år, bosat på det vestlige fyn, elsker converse, cola og gymnastik.
- Henriettes blog er absolut en af mine ynglings. Hun er den type der er ligeglad med hvilke ansigt hun laver på billeder, og hvordan hun ser ud. Hende der tager billeder selv uden make-up, og i nattøj. Hun lægger ikke skjul på hendes liv, og er meget privat i hendes blog. Hun tager enormt flotte billeder, og er virkelig kreativ.

- Louise har den fedeste tøjstil, også er hun fra en sej by (nemlig Aalborg!)
Hun blogger meget om tøj, hvilket jo er herligt
- Camillas blog er fantastisk. Hendes billeder gør bare et eller andet over den. Den er super hyggelig.


- Anette der bor på Sjælland, og Nadja-Emilie fra USA har fikst begge deres blogge, sammen til én.
De skriver om alt fra tøj, make-up og hårfarver..


Hvis der er nogen der er skrevet her, som der gerne vil ha' slettet deres billeder.
 - Så skriv til mig, og jeg gør det med det samme! :)

3 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...