Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.3.11

Det' søndag.

Igår faldte jeg i søvn, med åbent vindue - Så idag, vågnede jeg med frisk luft, fugle kvidder, og en skarp sol der skinnende ind af vinduet - intet mindre end fantastisk.
Folk gik rundt i deres haver, hundene gøede, og cyklister fløjtede rundt på cykelstien. Mmmh, det' forår!
Som jeg har læst på rigtig mange andre blogge, så vender mit humør fuldstændig, når vejret er godt! Jeg bliver den gladeste lille sommergris, der altid smiler, og er fuld af energi.  


Lige nu sidder jeg i min seng, høre musik og overvejer at sætte klovn, eller en dansk film på. Er ved at finde lysten til at tegne tilbage, og begynder muligvis på et lille nyt projekt lige om lidt - Det høre i mere om. Hæhæ.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...