Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.3.11

Fredag, fredag, fredag.


Jeg faldte i søvn kl 20:30 igår aftes, og vågnede kl. 3 i nat, og kunne ikke sove mere.. Kl. 8 kørte jeg med min mor ind til Aalborg. Hun skulle ind og spise med hendes gamle kollegaer, også kunne jeg passende køre med ind, så jeg slap for at stene i en bus. Brugte lidt monetter i Aalborgs gader, og da mutter ringede, at hun var klar til at køre videre nu, om jeg ville med hurtigt ud til hendes faster... Oh god, no I'm tired!!!! - Men.. Hvis jeg nu tog med, slap jeg jo for at gå pisse langt til bussen, + vente på bussen, + at køre 45 minutter i bus.... Hmmm. Spurgte om det var noget der tog lang tid, "nej, det går hurtigt" Yeeeeeah right.. 5 timer senere, vendte vi snuden nord på igen... Omg, kunne ha' stået op og sovet i det øjeblik!!!
- Anyway, har vundet over trætheden nu, og sidder og redigere billeder og høre god gammel mgp musik. Oh yeah! Og forresten er jeg ret happy happy over at Sarah er gået videre til den store finale i parken! Wooohu!














Der sneede davi skulle afsted! Hallo, sne? Vi gider dig ikke!!










2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...