Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.5.15

Når "Bare fordi gaver" er de bedste

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Min lillebror er virkelig god til engelsk - og han har altid været det. Faktisk før han overhovedet begyndte at få det i skolen, var han vanvittig god til det. Og det hele skyldes faktisk spil og hans tid som han har brugt på det. Mine forældre har nemlig aldrig været nogle der har gjort det forbudt for os, at spille spil hvor alders grænsen har været ældre end vi har været. Vi har siddet timevis, side om side, og spillet racer spil og GTA. 
Jeg har egentlig også altid synes at det har været lidt overdrevet, når forældre ligefrem har forbudt deres børn at spille nogle spil, selv hvis de bare har været ét eller to år yngre, end aldersgrænsen. Men sådan er det nok virkelig forskelligt, fra opdragelse til opdragelse. Min lillebror er ihvertfald ikke blevet en der kører rundt på fortovet og stjæler folks penge, eller ligefrem skyder folk ned, fordi at det er det, som missionen går ud på, haha. Han har tværtimod fået top karakterer i sine engelsk opgaver, og har altid været en af dem der har lagt allerhøjest i gennemsnit, i hans årgang. Og det hele startede faktisk bare med, at han sad ved hans computer og spillede. 
Image and video hosting by TinyPic
www.kabelx.dk har sendt et super lækker headset med mikrofon, til mig. Jeg har givet det videre til min lillebror - jeg elsker når der bliver støttet op om folks hobbyer og interesser, så derfor synes jeg at han fortjente at få lidt lækkert tilbehør, til det hans bruger meget tid og elsker. Min far har altid sagt, at man aldrig kan ha' for mange ting til sine interesser. Dén lille sætning vælger jeg at huske, og lytte rigtig godt efter, haha.  



_______________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
.1. Link. 2. Link. 3. Link.
Min lillebror har fundet 3 headsets fra www.kabelx.dk, som han gerne vil anbefale. Det første er fra SteelSeries som er et ret populært mærke indenfor gaming og spil-videoer på youtube. Det er et han har snakket og ønsket sig rigtig længe - rigtig populært, men prisen er også derefter. Det næste er det han har fået. Lyden er super lækker, de har en rigtig god størrelse, sådan at de sidder god til, og faktisk lukker alt andet lyd ud. Også har han snakket om at det har en ledning, som ikke krøller så meget sammen, som det har en tendens til at gøre ved andre headsets. Det sidste er magen til det i midten, bortset fra at det ikke har en mikrofon at snakke i, som de to andre har. At ha' et headset med mikrofon er en god ting når man spiller online spil, som han netop gør; men han vil klart anbefale det sidste her, hvis man ikke har brug for mikrofonen, men prioritere en god lyd.

Indlægget er lavet i samarbejde med kabelx.

1 kommentar :

  1. Sikke en fin ide, at inddrage din bror i dit indlæg! super fedt!

    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...