Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.5.15

Music crush right now


I x-factor finalen tidligere på året, fik jeg for alvor øjnene op for "ulige numre". De var nemlig gæstestjerner, og skulle optræde sammen med færøske Jógvan, som jeg iøvrigt også synes er super skøn. I kan se deres optræden lige her. Jeg har faktisk hørt deres sang "København" mange gange i løbet af de år den har været ude, men havde fuldstændig glemt alt om den. Skønt med en reminder; grundet x-factor. 

Men lige siden har jeg faktisk hørt Ulige numres sange, utallige gange. Specielt de her to, er mine absolutte favoritter. Specielt "København" er jeg ret vild med og videoen synes jeg bare er helt fantastisk, til sangen. Jeg synes det er super fedt at der er nogle super gode, gamle, klassiske film klip med i videoen. Specielt da "Huset på Christianshavn" dukkede op, blev jeg endnu mere vild med deres nummer "København" og musikerne bag. Super fedt valg af musik video - København dengang, midt imellem og nu.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...