Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.5.15

..and the winners are

På en gråvejrs dag her i Aalborg, hvor de netop grønne smukke træer står og vugger fra side til side, og regndråber løber dristigt ned af ruderne. Jakkerne er netop fundet frem igen, for der er en lille bidende vind der kommer susende. På sådan en dag, hvor man godt kan tage sig selv i at sidde og forgæves vente på nyslået græs og solstråler, der synes jeg at det er rart at kunne udlodde 5 fine lyserøde forårs goodieboxe, til en samlet værdi af ca. 800 kr. Og jeg bliver så glad, når jeg ser at i glædeligt deltager - nogle vil forkæle sig selv, nogle vil forkæle sin mor; og netop dé to ting, er jo noget af det vigtigste. Tusinde tak fordi i har villet deltage - Læs evt. mere om goodiebox på deres hjemmeside, www.goodiebox.dk

Jeg har trukket 5 vindere i videoen, og der ligger og venter til mail hos jer. 

1 kommentar :

  1. Uhh, hvor er det dejligt at vinde i sådan en lækker konkurrence, det gjorde den triste gråvejrsdag meget bedre! :-D
    Jeg vil glæde mig til at modtage min præmie, så jeg kan få afprøvet goodiebox, det er jeg ret så spændt på! Mange tak! :-D.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...