Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.5.15

1 year ago; Dicte optagelser i Århus

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kl. 5 om morgen, i fredags, var det præcis 1 år siden, at jeg gik ud af NRGi arena i Århus, efter at ha' brugt hele aftenen og natten, i selskab med Miso film produktionen, til optagelser til Dicte, sæson 2. Jeg har efterhånden prøvet at være med til optagelser hos nogle forskellige produktioner; og hos Miso film var de virkelig allesammen så søde - også var der super lækker mad og selskab. 

Jeg synes det er ret sjovt at være med til at se optagelserne bagom kameraet. I afsnittet som blev filmet her, er jo filmet midt om natten, hvor der er fuldstændig mørkt udenfor men det kan ikke ses pga. de store lys ude på stadion. Scenerne skal også ligne at være nogle der foregår efter en dårlig endt fodbold kamp, - men selve fodboldkampen er først optaget dagen efter, og de andre scener er optaget før. Dictes hus er også én stor kulisse som er opbygget i filmbyen i Århus - det samme med kontoret, som i serien, ligger inde ved Åen og Magasin. 

Jeg glæder mig til at optagelserne til sæson 3, begynder..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...