Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.5.15

Få din egen goodiebox - GRATIS

Image and video hosting by TinyPic
Billederne er fra goodieboxs facebook side
Helt fuldstændig gratis. Også med 5 heldige modtagere!!! 
Det er nemlig blevet konkurrence tid. Og eftersom at jeg virkelig hader at deltage i konkurrencer hvor der virkelig går lang tid imellem konkurrencens start, og til at der bliver trukket en vinder - man når jo nærmest at glemme at man har deltaget - derfor finder jeg de heldige, allerede d. 6 Maj! 

Det absolut eneste i skal gøre, er at skrive en kommentar til det her indlæg.
 Bare en lille sætning, eller blot jeres navn og e-mail adresse, sådan at jeg kan kontakte jer.


Konkurrencen er lavet i samarbejde med goodiebox.dk
Jeg forbeholder mig retten til at finde nye vindere, hvis jeg ikke hører fra dem jeg har trukket.

34 kommentarer :

  1. må man gerne være anonym :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan desværre ikke stå som anonym, da jeg i så fald ikke kan udtrække dit navn.
      Men du er velkommen til bare at skrive dit navn, og kontakte mig, hvis du er en af vinderne, sådan at din mail ikke er offentlig. :) .

      Slet
    2. tak det gør jeg:)

      Slet
  2. Hvis jeg vinder, vil jeg gi' den til min mor! :-D nicolajsha@gmail.com

    SvarSlet
  3. Line S. Jensen4. maj 2015 kl. 18.02

    Lineshjbabe@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Krydser fingre, heheh ❤️
    christinaphayphimx@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg har længe været nysgerrig på disse Goodie-boxe, som du snakker så godt om!
    Camillasinkbaek@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Uhh krydser fingre! Perfekt Mors Dag gave! Simonepless@hotmail.com

    SvarSlet
  7. uha, vil da gerne være en af de heldige vindere! Min blog hedder idabresson.bloggersdelight.dk
    Kan kontaktes på idabresson@gmail.com

    SvarSlet
  8. Ihh, den ville jeg gerne vinde - så jeg rigtig kan forkæle min skønne mor <3
    linette00_@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Uh krydser fingre og håber jeg bliver en af de heldige vindere af nogle lækre produkter :D

    jennilp315@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Det kunne være sjovt :-)
    Karina - karinabrandtolesen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Fantastisk ! Det kunne da godt bruges 😍
    Agniesska - agniesska49@gmail.com 😊

    SvarSlet
  12. Skønt, jeg er med! :) tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. En goodiebox er simpelthen en lille ekstra gave, som jeg ville blive glad for! <3

    Sabatina
    sabatina@outlook.dk

    // sabatinadieu.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Emma Gustavsen4. maj 2015 kl. 23.19

    Jeg har så længe gået og overvejet at få en goodiebox hver måned, men det er ligesom bare aldrig blevet til noget.
    Måske det her kan gøre at jeg tager mig sammen??? Er du ellers glad for at modtage en boks hver måned :)?

    Emsgu@outlook.dk

    SvarSlet
  15. Krydser fingre! 😊

    qilsus@gmail.com

    SvarSlet
  16. Uhhhh, lækker konkurrence - krydser mine fingre! :-D.
    Kæmpe skulderklap for din blog, hihi<3.
    Linahougaardbak@live.dk

    SvarSlet
  17. Super lækker ide! :D

    celiafro@live.dk

    SvarSlet
  18. Amalie Josefine M5. maj 2015 kl. 14.12

    super fint :)

    SvarSlet
  19. Lækker konkurrence :)

    Liselotte_a@live.dk

    / Liselotte

    SvarSlet
  20. Uh ! Håber jeg vinder ! laerkeuden_ae@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Linehhhj@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Gitte Pedersen5. maj 2015 kl. 17.09

    Det er da en fin konkurrence :-) min e-mail er gittepederkontakt@outlook.dk

    SvarSlet
  23. Sikke en skøn præmie med lidt lækker selvforkælelse :)
    Er super nysgerring på Goodie-Box og har længe overvejet om jeg skulle forkæle mig selv med sådan en skøn sag hver måned, dog har jeg endnu ikke fået taget mig sammen.

    Trinesch@live.dk

    SvarSlet
  24. Efter at jeg har set disse Goodie-boxe, på diverse blogge har jeg altid ønsket at tilmelde mig, har dog aldrig fået taget mig sammen:) Det ville være utrolig lækkert, at finde en goodie box:) Min email er: Emmatrunte@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Ville være skønt med lidt selvforkælelse :D

    jean-pedersen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Skønt.. christinamjensen@me.com :-)

    SvarSlet
  27. Jeg er med! mariejosiasen@outlook.dk

    SvarSlet
  28. Super lækker giweaway!

    Mette
    skutter@live.dk

    SvarSlet
  29. Trine Nannberg5. maj 2015 kl. 18.33

    trine_nannberg@hotmail.com :)

    SvarSlet
  30. Kunne være så fint :)

    SvarSlet
  31. Hvor er de flotte ���� roseh24@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Årh, kunne være lækkert :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...