Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.5.15

Divaderme // StimuLi Intenso

Image and video hosting by TinyPic
I lidt over en måneds tid efterhånden, har jeg testet overstående "bryn og vipper serum" fra Divaderme. Jeg modtog den fra billigvoks.dk for nogle måneder siden, men har virkelig været dårlig til at få den brugt som en fast aften rutine, også har det været svært at få det ønskede resultat. Egentlig har jeg altid tænkt at sådan nogle produkter her, de virker kun hvis man tror at de virker - også er spørgsmålet så, om det overhovedet har virket, eller om det er ren indbildning. Men, men, men.. Den absolutte grund til at jeg valgte at teste dette skønne produkt fra Divaderme, var faktisk at mine vipper var blevet "klippet" over, længst inde mod øjenkrogen. En fin længde hele vejen hen; også kom der ellers bare lige et par fesne små vipper med lidt mascara på, ved øjenkrogen.

Image and video hosting by TinyPic
 Men se lige mit resultat, på nedenstående billede!! Jeg er vildt imponeret - og lige siden at det faktisk gik op for mig at det her produkt rent faktisk virker, så har jeg brugt det hver eneste aften, lige siden. Jeg er nemlig ikke særlig tålmodig hvad angår at se et resultat, så i starten kunne der godt gå et par dage imellem - og alligevel synes jeg, at jeg fik et vanvittigt hurtigt resultat, sådan at mine vipper har fået en fin længde til mine store runde øjne. Nøj, hvor er jeg pjattet med det. Desuden holder serummen også vipperne fugtige, sådan at de ikke kan knække af så nemt, når man feks. "tvære" sin mascara af, med sin makeup fjerner. 

Divaderme stimu LI intenso natural serum 9 ml. kan i finde hos billigvoks.dk, til 349 kr, hvor normal prisen er 389 kr. En lidt høj pris for 9 ml. serum til ens vipper - men hvis man virkelig gerne vil ha' et resultat, så kan jeg i dén grad anbefale det. Det kan også bruges til ens bryn, hvis man har fået dem plukket lidt for meget. Stimu Li Intenso serum er nemlig rig på naturlige ingredienser; brændenælde og rosmarin der feks. øger blodcirkulationen, imens ginseng renser porerne, så nærings stofferne kan trænge ind i hårsækkende.

Image and video hosting by TinyPic

Indlægget er lavet i samarbejde med billigvoks - men jeg er virkelig overrasket over resultatet. 

5 kommentarer :

  1. hvad koster det

    SvarSlet
  2. Hvilken mascara bruger du ?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er MaxFactor False Lash Effect Waterproof. :) Du kan finde den billigt hos billigvoks.dk. <3

      Slet
  3. hvor længe går der før du ser resultat

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...