Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.5.15

Tema-tirsdag #56: Wishes right now

Image and video hosting by TinyPic
1. Top. 2. Bukser. 3. Parfumer. 4. Cardigan. 5. Wedges. 6. Nederdel. 7. Cardigan. 8. Shorts.

N har snart fødselsdag, og han har lagt tryk på, at han ikke ønsker sig tøj. Jeg spurgte forbløffende "hvorfor dog ikke?". hvortil han svarede, at han har så meget i forvejen. Jeg synes ikke at der er noget mere rart end at kunne ligge noget nyt, fint og ønsket tøj i sine skuffer. Men det er nok bare en forholdsvis ret generel pige ting. Jeg har ihvertfald fundet en god portion, som meget gerne måtte ende i mine skuffer i løbet af sommeren. De fine wedges har jeg kigget på i flere år - jeg synes de er vildt flotte og feminine, og med et par brune sommer ben, så bliver det jo næsten ikke bedre. Clean parfumerne har jeg virkelig fået et kæmpe crush for - skin og Cool cotton er uden tvivl de to næste, som kommer til at stå side om side. 

3 kommentarer :

  1. Hvilken Clean parfume er din favorit? Og hvor køber du dem henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre er det helt klart "white woods". <3 Men cool cotton dufter også super skønt!

      Slet
    2. Hov - Jeg fik white woods i julegave, og den var købt i Bahne.
      Prøv at google "billige clean parfumer", så kommer der helt sikkert noget frem! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...