Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.5.15

Gave idéer til din kæreste

Image and video hosting by TinyPic
N har snart fødselsdag, og selvom at jeg elsker at gi' gaver og i mange tilfælde synes at det er ret nemt at finde noget, der ville gøre modtageren glad - så har jeg alligevel været ret usikker, denne gang. Jeg har tænkt og tænkt og tænkt, og lige rundet google et par gange, også er der ellers kommet de ene idéer efter den anden. Den ene gave har været på plads i lang tid - de andre kom på plads, efter lidt google-kiggeri.

Jeg er pjattet med ensfarvede skjorter (den hvide på collagen er ganske vidst blå og hvid), og Ralph Lauren er jo bare ganske fin, hvilket man vidst også godt kan se, at jeg synes. Parfumerne og deodoranten synes jeg dufter super skønt. Min lillebror har nogen af dem, og det er helt klart nogle buy-again. Solbriller kan man aldrig få for mange af; Daniel Wellington uret er jo efterhånden bare blevet rigtig populært - det er super lækkert og klassisk. Også er der plakaten.. Jeg har faktisk tænkt på den, siden jeg så den. Jo mere jeg kigger og tænker på den, jo federe bliver den, synes jeg. Jeg kan virkelig godt li' de der gamle folkevogne; og citatet fra "blikende lygter" gør den jo ikke mindre fed, tværtimod. 

Hvis man gerne vil forkæle, men stadig gøre det indenfor sit budget..
 Ralph Lauren er forholdsvis dyr, men inde på prelux.dk kan man købe secound hand tøj og accessories, hvor prisen nemt kan passe lidt bedre, til ens budget. Derudover er det super nemt at finde lækre solbriller på Ebay. Og uret kan man også sagtens finde et lignende af, derinde. Lortespasserbus plakaten er iøvrigt fra citatplakat.dk, hvor de har mange super fede plakater, i mange forskellige størrelser, og selvfølgelig til meget forskellige priser. 

7 kommentarer :

  1. hej daniella, hvad koster den i den største størrelse :)??

    SvarSlet
    Svar
    1. altså plakaten:)

      Slet
    2. Den største størrelse er 70x100 cm, og koster 349 kr. :)

      Slet
    3. okay tak :) hvad med den næste størrelse ?? hehe

      Slet
    4. Næste størrelse er 50x70, og koster 299 kr. :)
      Du kan se alle størrelser og priser inde på citatplakat.dk <3

      Slet
  2. Hvilken side vil du anbefale hvis man skal køb smykker til sin kærest?
    Jeg er virkelig på bar bund & har ingen anelse om hvad jeg skal køb :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at kigge på chanti.dk, de har et rigtig stort udvalg!
      Jeg er også ret sikker på at de sagtens kan guide dig med lidt idéer. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...