Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.5.15

For this special lady

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er virkelig pjattet med chanti.dk og deres virkelig store udvalg af smukke smykker. Jeg har enormt svært ved at beslutte mig, både når det angår "gaver" til mig selv, og gaver som jeg skal være helt sikker på er det helt rigtige, til den modtager det skal være. Derfor kan jeg godt li' at kigge på smykker online, da jeg virkelig kun føler mig til besvær når jeg kigger på dem i en fysisk butik. Det kan godt være at det bare er mig der har den tanke, men jeg føler virkelig at ekspedienten står tilbage med en irriterende følelse, hvis man nu feks. bare skal kigge. Da jeg kiggede efter en ring til min mor, inde på chanti.dk var jeg endnu engang virkelig lang tid om at beslutte mig. Jeg gik faktisk målrettet efter en månesten "ledring", da jeg længe selv har gået og overvejet dem da jeg virkelig synes at de er  flotte. Men jeg var lige rundt om alle mulige andre ringe, inden jeg endte på den endelige månesten ring - nemlig en jeg fandt iblandt ringe i sort sølv. Jeg synes det passer så fint sammen med de skinnende små sten.

Husk at i stadig godt kan nå at bestille en mors dags gave til jeres mødre, på Chanti.dk
For hvis i bestiller nu, kan det sagtens komme inden søndag!  

Har I prøvet at handle på chanti.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...