Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.5.15

GOODIEBOX | 36

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vi har sluppet den indre sailorgirl løs og ladet livet på vandet, og de smukke blå nuancer sætte tonen for denne goodiebox. Det maritime tema har nemlig altid haft en særlig sexiness over sig og en ægte sailorgirl vil nok sige, at havet givet en følelse af frihed. Frihed til at drømme. Frihed til selv at sætte tempoet. Frihed til at sætte sin egen kurs.
_______________________________________________________________________________
Goodieboxen fra Maj måned er helt klart en af de absolut bedste, i lang tid. Det synes jeg ihvertfald. Jeg har allerede én wet brush; men så sent som lige lidt før jeg åbnede denne goodiebox, der stod min lillebror og børstede sit hår med den, og sagde "hold kæft den er god den børste her". Så én til børste, kan man altid bruge. Også er designet på den super fint. Dove shampooen og conditioner, har jeg testet for buzzador. Denne type shampoo er til fint, nordisk hår, og jeg synes den er super lækker, og dufter rigtig skønt. Compeed plastrene har jeg allerede lagt i min taske - de skal helt sikkert nok blive brugt her i løbet af sommeren.  

JORGOBÉ SCRUB MASK | Vejl. pris er 198 kr for 100 ml.

THE WET BRUSH | Vejl. pris er 169 kr.

MESAUDA MILANO NAILPOLISH | Est. pris er 39 kr.

COOLCOS COMPACTS SINGLE EYESHADOW | Vejl. pris er 39 kr.

DOVE ADVANCED HAIR SERIES OXYGEN & MOISTURE SHAMPOO | Vejl. pris er 49 kr.

COMPEED VABEL PLASTER | Vejl. pris er 57 kr. for 5 stk.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...