Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.5.15

April favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg synes næsten, at det ser helt vildt ud når man samler de produkter som har været ens yndlings, i den seneste måned. Det kan lynhurtigt blive til mange ting, specielt hvis man samlede alt sammen, som man bruger helt uden at tænke på det. I Februar favoritter viste jeg ret mange produkter som er mine generelle favoritter; og nogle af dem vil nok gentage sig. Allerede nu er mascaraen med igen, det er nemlig min absolutte favorit. Jeg har haft den rigtig længe, og trænger meget snart til en ny. Den har en stor børste med korte børste hår. Men fra nu af, vil jeg tilføje mere end bare mine yndlings produkter - jeg har altid små "perioder" hvor jeg er helt vild med et specielt sæt sko, eller en bestemt trøje, og det vil der nok blive set mere til. I April brugte jeg to sorte blonde toppe, rigtig meget. De er begge fra bilka eget nye mærke Vrs, som iøvrigt har fået noget rigtig fint tøj, synes jeg. Også kostede de 80,- sølle kroner.

Orofludio hår olien er fra billigvoks. Jeg har haft den i et par år efterhånden og det er nok min favorit hår olie. Jeg synes at den dufter super skønt, og virkningen er endnu mere lækker. Jeg har i forvejen to til at stå i mit skab, som jeg har fået i mine goodieboxe. De står bare og er ret lækre at ha' i gemmeren. - virkelig lækker olie.

Konjac facial sponge er en jeg fik i min pakkekalender fra Yves Rocher. Jeg havde i rigtig lang tid læst om folk der brugte de populære konjac svampe til ansigtet. Man kan få dem til forskellige hudtyper - uren hud, tørhud, osv. Jeg synes måske ikke at resultatet er så overdrevet og helt vildt, som jeg har læst. Men det har alligevel været en jeg har brugt rigtig meget.

Stimuli inteno er en jeg fik til test af billigvoks - og som jeg har skrevet om for et par dage siden, i mit indlæg her. Jeg er stadig lige imponeret, og holder det derfor vedlige med at bruge den på mine vipper, hver aften.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...