Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.5.15

Tema-tirsdag #55: Mors dag

Image and video hosting by TinyPic
Så er der kun 5 dage til at kalender bladet kan vendes til d. 10 Maj. Mors dag nærmer sig og hvilken mor har ikke fortjent en lille påmindelse om, hvor glad man er for at hun beriger ens liv? Jeg synes egentlig at de der små mærkedage er lidt for opblæste og underlige - valentines day siger mig absolut intet, og vil langt hellere ha' et par nye bukser, end en kæmpe stor og dyr buket blomster, som kun holder ganske kort. Men mor og fars dag synes jeg er ret hyggeligt; det er nemt at være med i alle aldre, og hvis penge ikke er noget af det man har flest af, så kan man stadig godt vise sin taknemlighed på sin egen måde, ved feks. at lave mad, kage, eller sin helt egen gave.
I indlægget her er der dog fyldt med gave idéer, hvis man måske er ude i sidste øjeblik med sine net køberier, til sin mor. Der er nemlig  mange fine hjemmesider, hvor leveringen er super hurtigt - hvor man faktisk lige præcis kan nå at modtage tingene inden på søndag, hvis man ikke har tid til at løbe rundt efter en gave til sin kære mor. 

 Billigvoks og cocopanda har det fineste udvalg af beauty tingene. Clean parfumen er min - indtil videre ihvertfald - absolutte favorit, inden for Clean parfumerne. Jeg synes at den dufter  skønt, og jeg er helt sikker på at den vil gå rent ind, hos de fleste mødre. Billigvoks har dag-til-dag levering, hvis man bestiller inden kl. 18. 

 Chanti har det fineste og største udvalg af virkelig smukke smykker. De sidste par gange er det faktisk chanti der har leveret smykkerne til min mor - og alle de smykker hun bruger til hverdag, er stortset alle fra chanti. De har rigtig flotte ringe, bla. rigtig mange ringe i sort sølv, som jeg synes er lidt specielt og rigtig fint. Chanti kan stadig nå at leverer smykkerne til tiden til mors dag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...