Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.6.15

Prints fra timoprint

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Se lige min nye trøje! Det er måske ikke lige årstiden til at anskaffe sig en kæmpe stor sweatshirt; men jeg har i virkelig mange år, gået og små ønsket mig den. Jeg hilste på en mand i byen, for en del år siden, og han havde en trøje på, hvor det stod på. Han lovede mig at jeg måtte få den, når han havde brugt den op - men det tror jeg egentlig gerne at jeg vil undgå, haha. Så nu har jeg fået min egen! Den er fra webshoppen www.timoprint.net, hvor man kan sætte tekst og billede på tøj, tasker, covers og krus. Det er super let, og ret fedt, synes jeg! Trøjen er i den dejligste kvalitet, og er slet ikke tynd og dårligt lavet, som jeg tit synes at tøjet kan være når det er sådan noget "design din egen". Derudover er kvaliteten på skriften også rigtig fin, og ikke noget der skaller af, lige så snart den bliver vasket, som jeg har prøvet med mange andre t-shirts. Helt klart er par anbefalinger værd! 
- Jeg er normalt en størrelse small/medium, og min trøje her er i en størrelse medium. Jeg er vild med at den er lidt stor og lækker - og jeg glæder mig til at rende rundt i den, på kølige sommer aftener! 

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har også bestilt en til min far, i fars dags gave. Min far er ret cool hvad angår tøj og specielt t-shirts. Han elsker hvis der er nogle fede tekster på ting, og han elsker endnu mere, hvis det har noget at gøre med hans børn. Han har før fået en t-shirt fra min storesøster, hvor der står at "Det er dyrt at være far"; og det tror jeg at der er ret mange fædre, der kan nikke genkendende til. 

Jeg har allerede mange idéer til tekster der kunne være sjove. Jeg går faktisk også og overvejer at bestille en til mig selv, med teksten 
"You can't scare me, i have a (teenage) little brother" - Det er ikke sådan at kimse af! 

Hvis I også godt kunne tænke jer at sætte tekst på nogle af de mange trøjer eller andre produkter som de har inde på timoprint.net
Så kan i få 10% på hele jeres ordre, med rabat koden daniella10

Indlægget er lavet i samarbejde med timoprint.net

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...