Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.6.15

Tema-tirsdag #57: baby foot og plastic sokker

Image and video hosting by TinyPic
Jeg havde stortset kun netop lige taget imod pakken i døråbningen, inden jeg åbnede den op, og pakkede mine fødder godt ind i det. Baby foot er nemlig to plastic "strømper", som man skal ha' pakket sine fødder ind i, i 1 time, og resultatet af dét, skulle være baby bløde fødder.
Jeg synes ikke at der er noget bedre end bløde, rene og fine fødder - så selvfølgelig takkede jeg pænt ja tak, da www.billigvoks.dk, tilbød mig at teste dette lille sæt, fra baby foot. Pakken bestod af en Easy pack, som er en blødgørende behandling til fødderne, som effekt fjerner døde hudceller uden brug af fil. Pakken består af 2 plastic sokker som er fyldt med koldt creme, bestående af frugtsyre der stimulerer cellefornyelsen i huden, appelsinolie der tilfører massere af frugt, og lavendel olie og kamille-ekstrakt som der har en beroligende og helende virkning. Læs meget mere om det lige her. Derudover fulgte der også en moisture foot cream med, som virkelig er en tyk og plejende creme, som efterlader en fødder helt bløde, og klar til sandal vejr.

Baby foot easy pack koster 159 kr lige her, med en normal pris på 179 kr.

Hele blandingen synes jeg dufter super skønt, også duftede mine fødder stadig længe efter at jeg havde skyllet cremen af igen. Mine fødder blev også super bløde efter den enkelte time - måske fordi at jeg i forvejen har bløde fødder; så nu glæder jeg mig bare til at man begynder at kunne ane de rigtige resultater.  

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Da jeg først lige åbnede pakken fra billigvoks.dk, uden at ha' læst noget om dem inden; der troede jeg faktisk at der var til flere gange. Jeg havde allerede lige set for mig, at både N og jeg skulle sidde på ræd og række, med fødderne pakket ind i plastic sokker og ellers bare vente på at vores fødder blev baby bløde. Dog er der desværre kun ét sæt med i hver pakke, - hvilket også står fint beskrevet, inde på hjemmesiden. Jeg synes måske at det er lidt i den dyre ende, for at slippe for at ordne fødderne selv, helt fra bunden. Men på den anden side, så er jeg ret sikker på at sådan en babyfoot "behandling" her, lige inden sommer start, er en helt fin løsning til fine fødder - også må man holde ved lige med fodbad og lækkert creme, og der kan jeg helt klart anbefale den i indlægget her, som også er fra baby foot.
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Virker det fint? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk ret overrasket over produktet! Der er nu gået et par dage, og virkningen er præcis som lovet. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...