Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.6.15

Maj favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Lige lidt forsinket, har jeg fundet alle mine Maj favoritter frem. Der er ikke noget makeup relateret med denne gang, da jeg faktisk bare stortset bruger de samme makeup produkter, og mange af dem, kan i se i nogle af de tidligere månedens favoritter, indlæg. Som jeg også har nævnt før, er tørshampoo en af mine daglige rutiner - stortset, ihvertfald. Mit hår og tyndt og nordisk, og tørshampoo hjælper bare rigtig godt på den lidt fedtede hovedbund som man nemt kan ha', selv efter en hårvask, også gir' det også håret en lækker volume. Husk dog at bruge en god olie i håret, da det godt kan tørre spidserne lidt ud. Min batiste tørshampoo her, har jeg købt i Matas. De havde i en længere periode sat alle deres batiste ned til 35 kr, og den dufter så skønt, også er den jo også bare sommerlig og rigtig lækker i farven.

I Maj måned købte jeg 2 skjorter fra Only. Jeg har længe gået og kigget på dem og tænkte at nu skulle det være. Jeg købte den blå først, og snuppede så den hvide et par dage efter. Super lækre skjorter, også ser det også bare så fint ud når man har dem på indenunder en trøje, så man kan se kravene. I Maj måned købte jeg også Micellar cleansing water fra Garnier. Jeg fik den anbefalet af en veninde, og efter at ha' set så mange reklamer af den, tænkte jeg at der måtte være noget om snakken. 
For det første er det jo en skøn størrelse på flasken - den bliver ikke sådan bare lige tømt, også er den effektiv; men samtidig rigtig mild mod huden. Også kan den også fjerne vandfast mascara, hvilket jeg var lidt i tvivl om den kunne. 
Image and video hosting by TinyPic
Jim Lyngvilds Raunsborg produkter har jeg været stor fan af, lige siden de blev lancereret. Specielt håndcremen har jeg brugt meget, og faktisk også givet meget i gave. I Maj måned brugte jeg den rigtig meget, da årstiden jo netop er til at man går udenfor og laver noget, og meget nemt kan få godt med tørre hænder. Jeg har altid købt dem i Salling, hvor jeg synes at de tit har dem til fair priser. 

Derudover har jeg fået brugt mit Polaroid kamera, ret meget. Ligesiden jeg gik i børnehave, har jeg gået og små ønsket mig sådan et smart kamera, hvor billederne kommer ud med det samme. Der er virkelig godt 90'er ish og virkelig hyggeligt over at stå og vifte med sit billede, og bare vente på at farverne bliver klare nok til at man kan se om det er godt. Det er lidt noget pjat, nu når man har så mange andre gode muligheder - men det bliver altså ikke mindre hyggeligt! Mine billeder til kameraet har jeg købt på Ebay. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...