Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.6.15

Jeg har en gave til min svigermor

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg har virkelig fået dobbelt op på kærlighed og gode mennesker, hvad angår min kæreste og hans familie. Han har den sødeste og mest imødekommende familie; og venner, for den sags skyld. Og hver gang jeg kommer hjem til dem, føler jeg mig bare så heldig på alle tænkelige måder. Min kærestes mor er nok et af de mest venlige personer jeg overhovedet har mødt. Mange af N's venner kalder hende også "mor-jonna", fordi hun bare er en lille stemnings blomst, der så gerne vil hjælpe, gøre alt godt, og gøre alle glade og tilfredse. 
_________________________________________________________________________

Jeg har bestilt et navnearmbånd til hende, fra Chanti.dk, fyldt med børn og børnebørns forbogstaver. Jeg har selv et kors armbånd fra chanti, som i kan se lige HER, med min families forbogstaver, som jeg virkelig er super glad for. Jeg er helt sikker på at sådan et armbånd nok skal bringe lykke hos hende. Chanti.dk har også et rigtig fint udvalg af navnehalskæder, hvis man hellere foretrækker det. 

Armbåndet kan i finde lige her. Det koster 325 kr. lige nu, 
og det er muligt at ha' 10 tegn inkl. mellemrum, på vedhænget.

Indlægget er lavet i samarbejde med chanti

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...